Általános szerződési feltételek
1. Bevezetés
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazzák a gazdaboltbonyhad.hu weboldalon elérhető szolgáltatás igénybevételének feltételeit.
A Felhasználó a honlapról történő rendeléssel tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
Ezeket a feltételeket Magyarország törvényei szabályozzák.
2. A Szolgáltató
Név: Völgység Agrár Kft.
Székhely: 7150 Bonyhád, Széchenyi tér 17.alagsor
Levelezési cím: 7150 Bonyhád, Széchenyi tér 17.
Képviselő neve: Szemán Tünde
Cégjegyzékszám: 17 09 008455
Bejegyző bíróság neve: Tolna Megyei Bíróság Cégbírósága
Adószám: 23169544-2-17
Közösségi adószám: HU 23169544
Számlavezető pénzintézet: Takarékbank Zrt.
Számlaszám: 50438008-10002450-00000000
E-mail cím: info@volgysegagrar.hu
Telefonszám: +36 30 545 19 41
3. Felhasználási feltételek
3.1. Felelősség
A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért, kivéve a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősséget.
A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért, a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni, és ezekért felelősséget nem vállal.
3.2. Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos.
3.3 Termékképek
A honlapon található képek illusztrációk. A valóságban a termék eltérhet a képen látottaktól.
4. A honlapon történő vásárlás
4.1. Megrendelés folyamata
A honlap online lehetőséget biztosít a Felhasználóknak a honlapon bemutatott termékek megvásárlására. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére kattintva érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.
Az Akciós termékek kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Az Újdonságok menüpontban találhatók a honlap kínálatában újonnan megjelenő termékek.
A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.
A választott termék a Kosárba rakom gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. A Megtekintés menügomb megnyomása után módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Felhasználó a Tovább a pénztárhoz gombra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot.
A Pénztárban lehetőség van regisztráció nélküli vásárlásra vagy regisztrációra, illetve a már korábban regisztrált vásárlóknak a belépésre.
A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: vezetéknév, keresztnév, telefonszám, e-mail cím, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben értesítjük és a honlapon is tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.
A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő szállítási módot, majd a fizetési módot. Ezt követően a Rendelés összesítése címszó alatt ellenőrizheti a korábban megadott adatait, a megrendelni kívánt termékeket és azok mennyiségét. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés véglegesítése előtt el kell fogadni a Vásárlási feltételeket és a fizetési kötelezettséget a négyzetbe való kattintással. Ezután a Megrendelés gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni a Szolgáltató felé.
4.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a Felhasználót visszaigazoló e-mailben tájékoztatja a megrendelésről.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
Ha a Felhasználó nem kapja meg 24 órán belül a visszaigazolást, úgy mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. (Kivéve, ha a Felhasználó hibás email címet adott meg, vagy nem adott meg érvényes email címet).
4.3. A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.
4.4 A Szolgáltatónak joga van törölni a rendelést és elállni a szerződéstől:
- ha a megrendelt árut a Szolgáltató nem tudja beszerezni (pl: az árut már nem gyártják vagy nem szállítják) és a Szolgáltató nem állapodott meg a Felhasználóval helyettesítő termékben.
- ha a Szolgáltató nem tud kapcsolatba lépni a Felhasználóval a megadott adatok (telefonszám, e-mail cím) alapján.
- ha a Felhasználó olyan szállítási címet ad meg, amelyre a szállítás nem megoldható futárszolgálattal. Pl. postafiók cím vagy helyrajzi szám
- ha az internetes áruházban valamely áru mellett nyilvánvalóan hibás ár jelenik meg. (pl. ha a termék ára jelentősen alacsonyabb az általánosan elfogadott piaci árnál) A Szolgáltató ilyen esetben megállapodhat a Felhasználóval az áru valós áron történő értékesítéséről.
- ha a termék beszerzési ára több mint 15%-kal növekszik a megrendelés és a teljesítés között, és a vevő nem fogadja el a magasabb vételárat.
4.5. A szerződés iktatása
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
4.6. Számla
A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki, melyet a megrendelés teljesítésekor a megrendelt termékekkel együtt juttat el Felhasználó részére.
Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor azt jelezze Szolgáltató részére.
4.7. Fizetés
A megrendelt termék(ek) vételárát a Felhasználó az alábbi módokon fizetheti meg:
- bankkártyás fizetés
- előre utalás
- utánvétel
- személyesen az üzletben
4.8. Szállítás
A megrendelt termékeket Magyarország területén futárszolgálattal juttatjuk el a vásárlóinknak.
- Készleten lévő termék esetében a kiszállítás a rendelést követő 2-5 munkanapon megtörténik minden esetben a felhasználóval történő telefonos egyeztetést követően. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől való eltérést minden esetben telefonon jelezzük.
- Készleten nem lévő termékek esetében a kiszállítás telefonos egyeztetés alapján történik.
- Termékeink döntő többsége raktáron van, így a rendelés teljesítése lényegesen rövidebb idő alatt is teljesíthető.
- Általában a csomagokat a futárszolgálattal juttatjuk el Felhasználó részére (otthon, munkahely).
- A fűnyíró traktorokat saját gépjárművel visszük a Felhasználó által megadott címre, ott történik a beüzemelés, a gép műszaki átadása.
- Minden áru személyesen is átvehető az üzlethelyiségben (7150 Bonyhád, Széchenyi tér 17. alagsor „Gödör” Mezőgazdasági Szaküzlet)
- A Felhasználó nem adhat meg szállítási címként postafiók címet vagy helyrajzi számot.
- Szolgáltató a szállítás napjáról a Felhasználóval telefonon egyeztet.
- Az elektronikusan kiküldött Megrendelés visszaigazolás tartalmazza a Felhasználó által megadott szállítási és számlázási adatokat, illetve a telefonos és elektronikus elérhetőségeket. A visszaigazolás részletezi a termék nettó-, bruttó árát illetve a szállítási költséget –amennyiben visszterhes a szállítás.
- Szállítás munkanapokon általában 8:00 - 17:00 óra között történik.
- Utánvétes szállítást kizárólag 499.995 forint értékhatárig vállalunk. Azon termékek esetében, amelyek meghaladják a 499.995 forintot, előlegszámlát állítunk ki, az összeg beérkezése után végezzük a kiszállítást; illetve a bankkártyás fizetés is választható ebben az esetben.
A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson vagy a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét. Ha a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. A termék futártól való átvételével és az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ezért az átvételt követően észlelt sérülésért, hiányért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
A Szolgáltató - eltérő megállapodás hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Felhasználó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő kitűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.
A mindenkori szállítási / fizetési díjak a szállítás/fizetés menüpont alatt olvashatók.
A webáruház a rendelés elfogadása előtt kiírja az összes felmerülő költséget, amelyet a Felhasználónak el kell fogadnia a megrendelés leadása előtt.
5. Elállási jog
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).
A Fogyasztó üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén indokolás nélkül jogosult elállni a szerződéstől a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban.
A Fogyasztó az áru átvételét követően az elállási jogát a terméknek - illetve ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek - a Fogyasztó vagy a Fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 2. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja az Információk menüpont alatt található elállási nyilatkozat - mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
Vita esetén a Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 2. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
A Vásárló a termékeket teljes egészében (azaz a kiszállított tartozékokkal, alkatrészekkel és teljes dokumentációval együtt), sértetlenül, tisztán, az eredeti csomagolásában (ha lehetséges) és olyan állapotban köteles visszaküldeni, amilyenben a terméket megkapta. Ha a visszaküldendő termékhez bármilyen tartály is tartozik, akkor azt üresen kell visszaküldeni.
A Fogyasztó felelősséggel tartozik a termékben bekövetkező értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
A visszatérítés banki átutalással történik a Szolgáltató részéről a Fogyasztó bankszámlájára. Ettől eltérő visszatérítés csak a két fél kölcsönös beleegyezésével lehetséges. A visszatérítés a Fogyasztót semmilyen többletköltséggel nem terheli.
A Fogyasztót az alábbi esetekben nem illeti meg az elállási jog:
- Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
- Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak. (Méretre vágott termékek: mezőgazdasági fóliák, hálók, tömlők, stb...)
- Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.
- Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
- Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
- Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.
6. Garanciális szabályok
Ha szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak, szavatossági, illetve jótállási igény érvényesíthető. Szavatosságnál és jótállásnál ugyan azokat az igényeket lehet érvényesíteni (javítás, csere, árleszállítás, elállás a szerződéstől), az eltérés abban van, hogy az eladó mennyi ideig köteles helytállni, illetve kit terhel a bizonyítási kötelezettség. A jótállás kedvezőbb a fogyasztó számára a szavatosságnál, mert a jótállási idő (1 év) alatt nem neki kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, hanem a kereskedőnek. Míg szavatosságnál – fogyasztói szerződés esetén – ez csak a vásárlást követő hat hónapon belül van így, utána megfordul a bizonyítási teher. A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg, hogy melyek azok az új, tartós fogyasztási cikkek, amelyekre kötelező jótállást vállalni. Amennyiben nincs a termékre jótállás (mint például a lábbelikre) vagy az már eltelt, szavatossági jogokat lehet érvényesíteni.
6.1. Szavatossági igény
A szavatossági jogot hat hónapos elévülési időn belül lehet érvényesíteni, ami a teljesítés időpontjában kezdődik. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult nem tudta a dolgot rendeltetésszerűen használni: ennyi idővel tehát a szavatosság ideje meghosszabbodik. Amennyiben az árucikk cseréjére kerül sor, a szavatossági idő újra kezdődik. A termék kijavítása esetén a termékre, illetve annak kijavított részére a kijavítás következtében jelentkező hiba vonatkozásában is újra kezdődik a szavatossági idő.
A fogyasztó a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kereskedővel közölni. Amennyiben később jelenti be a hibát, a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell téríteni. A kifogás - eltérő rendelkezés hiányában - bármely alakban közölhető, tartalmi megkötés sincs, elegendő azoknak a tényeknek a felsorolása, amelyekből alaposan következtetni lehet a hibás működésre vagy az alkalmatlanságra.
Hibás teljesítés esetén a fogyasztó
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének (megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
6.2. Jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználót a jótállásból fakadó jogok az 6.1. és a 6.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
6.3. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
A szavatossági és jótállási igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: Völgység Agrár Kft.
Levelezési cím: H-7150 Bonyhád, Széchenyi tér 17. alagsor
Telefonszám: +36/30 545 19 41
E-mail cím: info@volgysegagrar.hu
7. Jogérvényesítési lehetőségek
7.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Völgység Agrár Kft.
Levelezési cím: H-7150 Bonyhád, Széchenyi tér 17. alagsor
Telefonszám: +36305451941
E-mail cím: info@volgysegagrar.hu
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet a panaszra tett érdemi válaszával együtt öt évig megőriz.
A Szolgáltató köteles a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
7.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
- Panasztétel az elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóságnál (járási hivatal). jarasinfo.gov.hu
- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése, ide kattintva részletesen tájékozódhat a békéltető testület működéséről.
- Online vitarendezési platform, ide kattintva jut az oldalra.
- Bírósági eljárás kezdeményezése.
8. Egyéb szabályok
8.1. ÁSZF, árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
8.2. Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
9. Adatvédelmi nyilatkozat
Az Ön által megadott adatokat a Völgység Agrár Kft. kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása, illetve hírlevél küldése céljából tárolja. Adatait harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha az a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozóként működik közre, pl. futárszolgálat, aki a Szemán Vagyonkezelő Kft.-től kapott adatokat semmilyen formában nem jogosult felhasználni, tárolni, illetve harmadik fél részére továbbadni. Adatai kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el.
Ön az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül írásban, közérthető formában tájékoztatja Önt a kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – amennyiben az adatok továbbítására is sor került – arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.
10. Törvényi hivatkozások
Adatkezelés: 2011. évi CXII. törvény (Infotv.)
Elállás, termékszavatosság, kellékszavatosság, visszatérítés: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
Jótállás: 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
Szerzői jogok: 1999. évi LXXVI. törvény
A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;
45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;
19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
11. Az információk tulajdonjoga
Kijelentjük, hogy a Völgység Agrár Kft. birtokolja az oldalainkon látható információkat. A www.husqvarnabonyhad.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Tilos továbbá a tőlünk származó információk, cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyaggal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük.
Aki a webáruházunkba regisztrálja magát, az adatvédelmi nyilatkozatunkat elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.
A szolgáltató neve: Völgység Agrár Kft.
A szolgáltató székhelye: 7150 Bonyhád, Széchenyi tér 17. alagsor
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@volgysegagrar.hu
A szolgáltató cégjegyzékszáma: 17 09 008455
A szolgáltató adószáma: 23169544-2-17
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Tolna Megyei Bíróság Cégbírósága
A szolgáltató telefonszáma: +36 30 545 19 41
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2021. január 01.